کد خبر: ۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱
نیروهای انقلاب و دلسوزان نظام، سال هاست که شاهد آن هستند که جریان اصولگرایی درگیر حاشیه هایی شده که اصالت این جریان مردمی و انقلابی را تحت الشعاع قرار داده است و به ان آسیب زده است. این در حالی است که اصولگرایی به عنوان یک گفتمان اصیل انقلابی، نه ملک طلق فعالان سیاسی که سرمایه ای ملی برای تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی است.
برای ما بسیار مهم است که مجلس دوازدهم در عین پایبندی به اصول و ارزش های انقلاب و تبعیت از رهبری و تعامل سازنده با دولت و خدمت به مردم، با تخصص گرایی، "آبروی اصولگرایی" باشد و بر "سرمایه اجتماعی جریان انقلاب" بیفزاید.


منوچهر متکی، سرلیست فهرست "شورای وحدت" با اعلام این مطلب گفت: نیروهای انقلاب و دلسوزان نظام، سال هاست که شاهد آن هستند که جریان اصولگرایی درگیر حاشیه هایی شده که اصالت این جریان مردمی و انقلابی را تحت الشعاع قرار داده است و به ان آسیب زده است. این در حالی است که اصولگرایی به عنوان یک گفتمان اصیل انقلابی، نه ملک طلق فعالان سیاسی که سرمایه ای ملی برای تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی است.
 
به گزارش روابط عمومی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، متکی افزود: با توجه به وضعیت پیش گفته که مصداق های آن برای مردم مشخص و هویداست، جریان های اصیل اصولگرایی و حزب اللهی، تصمیم گرفتند با رویکردی مبتنی بر گفتمان واقعی اصولگرایی که ریشه در دیدگاه های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای دارد، وارد انتخابات شوند و به دور از حاشیه های هیجانی و افراط و تفریط، فهرستی از نیروهای حزب اللهی و ولایی و در عین حال متخصص را به مردم معرفی کنند.

send
ارسال به دوستان
print
نسخه چاپی
بازگشت به ابتدای صفحه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد